Get Up to 40% OFF New-Season StylesMenWomen * Limited time only.

Look & beautyVISION Poznań 2015

Look & beautyVISION Poznań 2015

Hurtownia fryzjerska Progress z Wrześni już kolejny raz, jak co roku od 2003, wzięła udział w cieszącym się popularnością w kraju i zagranicą wydarzeniu, jakim są targi Look & BeautyVISION Poznań 2015. Ten wyjątkowy weekend staje się fryzjerskim świętem w Polsce. Dlatego wszyscy zainteresowani branżą i tematyką fryzjerską pojawiają się na halach Międzynarodowych Targów Poznańskich, by być częścią tego wydarzenia.

W dniach 18-19 kwietnia 2015 odbyły się największe i najbardziej prestiżowe targi fryzjersko – kosmetyczne w Polsce: LOOK & beautyVISION Poznań 2015

Firma Progress Września przedstawiła swoje produkty na trzech stoiskach. Jedno z nich stanowiło prezentację kosmetyków RefectoCil – przeznaczonych do pielęgnacji oraz stylizacji brwi i rzęs. Tegoroczna nowość marki to zabieg trwałego podkręcania rzęs (Złoty Medal w 2014 r. i Złoty Medal – Wybór Konsumentów). Natomiast kolejne dwa poświęcono fryzjerstwu, poczynając od przedstawienia i sprzedaży profesjonalnych kosmetyków i akcesoriów. Wiodące marki profesjonalne: Artistique (Złoty Medal za farby w 2013 r. oraz Złoty Medal – Wybór Konsumentów w 2014 r.), oraz Kossewell. Nożyczki i akcesoria fryzjerskie: 3Claveles oraz xhair. Całe wydarzenie targowe wieńcząc pokazami wybitnych specjalistów z branży.

Celem firmy Progress Września na tegorocznych targach było przedstawienie nowości kosmetycznych. Między innymi: Refectocil Sensitive, Freak Direct Colors, Kosswell Crystal Blue Gum oraz Curl Trainer. A szczęśliwym finałem – otrzymanie nagrody – Złotego Medalu za barwną serię Freak firmy Artistique przeznaczoną do stylizowania najmodniejszych fryzur.

Scena firmy Progress Września zebrała rzeszę publiczności podziwiającą Małgorzatę Pawelską wykonującą koki i upięcia wieczorowe. A także zabieg RefectoCil trwałe podkręcenie rzęs z pogłębieniem koloru. Oczywiście zabiegi przy użyciu najnowszego, rewelacyjnego produktu RefectoCil Sensitive. Jego innowacyjna formuła pozwala koloryzować brwi i rzęsy nawet wyjątkowo wrażliwym klientom. Ponadto Olga Sobocińska prezentowała najnowsze trendy w strzyżeniach i upięciach. Przedstawiając przy tym najnowsze kosmetyki do stylizacji Artistique Freak, które ułatwiają pracę stylisty i są eko. Ponadto omówiła produkty Artistique Freak Direct Colors – farby do bezpośredniej koloryzacji w 15 intensywnych oraz pastelowych kolorach. Natomiast Robert Wypychambasador marki Kosswell wykonał na scenie głównej pokaz awangardowych fryzur wieczorowych. I jak zwykle zaskoczył publiczność artystycznym podejściem do fryzjerstwa.

Udostępnij ten post

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *